Lördagen

2011-12-18 - 11:47:12 / 0 kommentarer ..


Igår vid tio på morgonen så drog jag o mamma till stan och mötte isabell med hennes mamma. hittade en ASGOD vanilj parfym, alltså omg jag måste ha den!!
Vi gick till gallerian, hittade en supermysig tjocktröja på hollister som jag ska få i julklapp (: den hade päls på luvan..
sen så åt vi lunch på Thank god it's FRIDAY, supergod mat alltså, jag tog chicken fingers med pommes. köpte också julklappar till dem som jag måste, så nu äre klart! :D

sen så fikade vi och jag och issa sprang runt på hela h&m och testade hattar. vi bestämde också att vi fyra ska dra till barcelona i mars, weeey! LÄNGTAR♥


Kommentarer

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!