Hallå igen

2011-12-23 - 10:16:15 / 0 kommentarer ..


Har precis vaknat nu, ååh gud, somnade med världens huvudvärk, kändes som om mitt huvud skulle explodera och huvudvärkstabletten hjälpte inte alls.... sen så kändes det som jag skulle spy också. Ångrade massor av saker också. Ingen rolig kväll... och sen så somnade jag klockan nio och har sovit till nu.
Men idag mår jag mycket bättre!

Är ensam hemma, lyssnar på musik och tänker. Snart så ska jag göra frukost... om jag orkar.
Men imorgon är det ju julafton!! Yeey! Får träffa mina kusiner då också, det ska bli kul, speciellt alex, han finns alltid där för mig asså, han har hjälpt till med alla mina problem :)

Tänkte skriva om gårdagen också, i nästa inlägg,

xoxo

Kommentarer

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!