Kungshallarna

2011-12-26 - 21:37:08 / 0 kommentarer ..


Idag så åkte jag o familjen + famo & fafa in till stan. Vi käkade på kungshallarna allihopa. Dem gick på Sergel biograf och såg Stig Helmer story medans jag och syster gick på Grand biograf och såg New Year Eve :)
Hahha vi ville inte se stig helmer story, vi skulle ju seriöst ha somnat, men våran film var jättebra, inte så stor handling men med alla snygga killar så kunde man inte slita blicken från bio-duken! ;)

Snart, eller lite senare så ska jag och johanna sätta igång den första filmen, sen så ska vi se en eller två till efter det, för vi ska ha en film-natt tyyyep!

Imorgon så blir det shopping på mellandagsrean med pappa och johanna, det blir kuuuul!


Kommentarer

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!