Fredagen

2011-12-18 - 11:37:20 / 0 kommentarer ..


Okej, i skolan så hade vi sexualkunskap hela dagen, vi fick sätta på en kondom på en gurka haahah


sen efter skolan så drog jag, kim o fridah hem till mig och hämtade 180 enkronor, sen så tog kim bussen med kajsa till tyresö c o jag och fridah gick dit, inga latisar här inte! vi flummade typ hela vägen, sen så mötte jag o fridah fridal i centrum, sen så mötte vi kajsa o kim också... vi växlade in alla enkronor till sedlar, vi fick lägga dem i pappersrör hah
sen så köpte vi godis o läsk, efetr det så körde vi kurra gömma i hela centrum, men jag o fridah hittade aldrig kim, kajsa, fridal ):

sen så slaggade fridah o fridal hos mig, vi snacka i tele i flera timmar sen så sov vi på soffan :)



Kommentarer

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: [visas bara för mig]

Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback
  
Här kan du skriva lite om dig själv,och sätta in en profilbild!